onsdag 24 mars 2010

Ångest


Har skakat hela dagen. Kan de vara för att min kropp är inställd på svält ? tror såå...
Å min frukost har jag ångest för. Åt ett halvt ägg. En pytteliten knäckemacka utan något på , sen 2 dl yoggi , blåbär 0,5% fett... Usch , det blir inge mer mat för mig idag. Skulle köra lite på min crosstrainer, orkade bara 10 kalorier, sen var mina krafter slut. Trodde att jag skulle svimma. Men jag kom på , om jag orkar 20 kalorier åt gången, kan jag ju hålla på så hela kvällen :) Det borde ju vara samma sak? Eller?
Ikväll ska jag ut och gå en promenad på 5 km ungefär. Det är ju lagom. Fast kanske ska jogga istället ? jaja...

Min målvikt är förresten 58 kg ungefär.

Nu är det bara att kämpa. Tänk bort pizza godis fett och allt sånt. Så ska nog det här gå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar