söndag 21 mars 2010

nu kör vi!


Nu har jag verkligen motivation till att göra det här! Mars är ju snart över så nu jävlar ska vi köra tjejer!
Anledningen till att jag skaffade blogg är för att jag vill skriva ner allt jag gör om dagarna, alla mina bra saker och dåliga, och vi ska kunna stötta varandra nu :) för snart ska vi vara skinnyskinny.

Måste bara säga att jag inte är en sån tjej som tycker att stora människor är fula och att smala är det finaste jag vet, utan de är från person till person. Och hur jag kommer äta nu och så , är upp till mig, och jag vet att det kanske inte är de bästa sättet att gå ner i vikt på , om man tänker långsiktigt, men vafan, de ska gå fort nu bra!
Imorgon får ni veta min vikt osv. Kan ju säga nu i alla fall att jag heter Ella, är 17 år och 159 cm lång.
Hörs imorgon!
pusss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar